Connect us:

Have any questions? Phone: (123) 456 789

Netradiční formy výuky

Sedmáci s paní učitelkou Doležalovou hrají zlomkový Dobble.

Žáci 9. A a 9. C spolu s paní učitelkou Šťávovou používají v přípravných kurzech matematiky techniku sebehodnocení pomocí barevných kelímků. Na začátku hodiny jsou kelímky naskládány do sebe. V průběhu hodiny se ale pořadí kelímků mění. Zelený nahoře říká: „Vše zvládám.“ Žlutý: „Nespočítám vše, ale mohu pokračovat“. A červený? “Nevím si rady, potřebuji pomoc!” Díky tomuto systému se žáci nemusí neustále hlásit nebo volat: “Paní učitelko…” Všichni se tak mohou na práci lépe soustředit.

Paní učitelka Badurová zase používá pro výuku zlomků jedlé a chutné pomůcky. A to děti fakt baví.

V Badatelském kroužku si děti s paní vychovatelkou Ogrockou vyzkoušeli, jak udělat z mycího prostředku, provázku a špejlí velké bubliny. Nejúžasnější byl bublinový had, kterého obarvily na modro.

Comments are closed.
Nejnovější příspěvky